ada kek

29 Nisan 2017 Cumartesi

Jako kahvaltı Etkinliği

     Günün en güzel ve önemli öğününün kahvaltı olduğunu düşünüyorum. Her öğün kahvaltı gibi olsa hiç hayır demem.
     Bu yüzden sevgili Fatma Samsa Yılmaz ( Tarçın Events ) ın kahvaltı davetini hiç düşünmeden kabul ettim.


      Jako Cafe İstanbul'un en güzel semtlerinde birinde Koşuyolun'da. Harika bir lokasyonu var ve ulaşımı çok kolay.
       Beyhan Hanım ve ortağı elele verip bu güzel Cafeyi hizmete açmışlar.
    Bu güzel kahvaltı tabağı peynirleri çok lezizdi.


    Sanki bir dost evinde kahvaltıya gelmiş gibi bol sohbetli samimi bir ortam vardı. Sizde Jako Cafe'de bir oda tutup dostlarınızla kahvaltı veya yemek buluşmaları yapabilirsiniz.


     Ayrıca bahçe bölümünde nargile servisi mevcut. Çay-kahve içebilir special tatlılardan tadabilirsiniz.
Hem kapalı alanları, hem de açık alanları bulunana Jako Cafe'de dilediğinizce zaman geçirebilirsiniz.


     Çalışan Personelin, itinalı davranışlarından memnun kalacağınıza eminim.
     Kahvaltı masamızda bulunan mıhlama Trabzon kolat peynirinden yapılmış.


     Serin ve yağmurlu havalarda özellikle kış çayı keyfini kaçırmayın derim.



     Yağmurlu bir İstanbul gününde güzel dostlarla beraber olmak çok keyifliydi. Bu güzel  gün için sevgili  Fatma Samsa Yılmaz -Tarçın Events -  ve dostlara teşekkür ediyorum.
https://www.instagram.com/jako_cafe/
Jako Cafe
Koşuyolu Caddesi No:94

Fiyat aralıkları
Kahvaltı- 22-60 tl
Ana yemekler- 26-30 tl
Nargile- 24-50 tl

3 yorum:

  1. Nefis görünüyor afiyet olsun. Bebeğim ile rahat edebilir miyim?

    YanıtlaSil
  2. Anne Terazisi merhabalar
    Bebeğinizle rahat edebileceğinizi düşünüyorum. Küçük odacıklardan oluşan bölümleri ve kapalı büyük salon bölümü mevcut. Ayrıca bahçe kısmı L şeklinde. Ancak oyun bahçesi henüz bulunmuyor.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, googlede arama yaparken bloğunuza rastladım ve çok beğendim. Böyle bir bloğa sahip olduğunuz için sizi kutluyorum.
    Size kendi yaptığım bir uygulamayı tavsiye etmek istiyorum. Bu linkten bakabilirsiniz Kolay Pasta Tarifleri Teşekkürler.

    YanıtlaSil